Menu
Το Καλάθι σου

Biotech USA Zero Syrup 320ml

Biotech USA Zero Syrup 320ml
Biotech USA Zero Syrup 320ml
Biotech USA Zero Syrup 320ml
Biotech USA Zero Syrup 320ml
Biotech USA Zero Syrup 320ml
Biotech USA Zero Syrup 320ml
Biotech USA Zero Syrup 320ml
  • Stock: Διαθέσιμο
  • Brand: BiotechUSA
  • SKU: BC60090BU
7,50€
Χωρίς ΦΠΑ: 7,50€

Διαθέσιμες Επιλογές

Λεπτομέρειες Προϊόντος

ΣΙΡΟΠΙ ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ* ΧΩΡΙΣ ΛΙΠΑΡΑ* ΜΕ ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.

  • πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες
  • Χωρίς Λακτόζη*
  • Χωρίς Γλουτένη*
  • Χωρίς Ζάχαρη**
  • Χωρίς Λιπαρά*

*Οι τιμές αναφέρονται στο προϊόν. Η τιμή “gluten-free” αναφέρεται μόνο στις γεύσεις Chocolate και Strawberry.

ΣΙΡΟΠΙΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΔΙΑΙΤΑ***!

Δίνεις μεγάλη προσοχή στη λήψη θερμίδων, αλλά δυσκολεύεσαι να αφήσεις τις ωραίες γεύσεις που γλυκαίνουν το φαγητό;

Με το Zero Syrup μπορείς να ευχαριστηθείς όλες τις γλυκές απολαύσεις, με πολύ χαμηλές θερμίδες, χωρίς ζάχαρη και λιπαρά*, αλλά με 100% γεύση.

***Χάρη στην χαμηλή λήψη θερμίδων, το Zero Syrup μπορεί να συνδυαστεί μαζί με μία μεγάλη ποικιλία διατροφών.

Όπως όλα τα προϊόντα της Biotech USA, έτσι και το Zero Syrup αποτελείται από ασφαλή και προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ BIOTECHUSA ZERO SYRUP?
  • Στο pancake ή τη βάφλα μας
  • Στο παγωτό μας ή το κέικ μας
  • Στα δημητριακά ή τον χυλό μας
  • Σε οτιδήποτε θέλουμε, αν αναζητούμε μία εύγευστη λύση χωρίς Ζάχαρη, αλλά θέλουμε και κάτι παραπάνω από τα παραδοσιακά σιρόπια.

Καταναλώστε όπως πρέπει. Ανακινήστε καλά πριν την κατανάλωση!

ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
100 mlRI** (100 ml)
Energy34 kJ / 8 kcal<1%
Fat
- of which saturates
0 gr
0 gr
0%
0%
Carbohydrate
- of which sugars
10 gr
0 gr
4%
0%
Protein0 gr0%
Salt0.43 gr7%

ΠΡΟΣΟΧΗ: Κατανάλωση πριν την ημερομηνία λήξης η οποία αναγράφεται στο προϊόν (LOT/EXP). Αποθηκεύστε το προϊόν κλειστό σε μέρος δροσερό και ξηρό. Μετά το άνοιγμα, να φυλάσσεται στο ψυγείο, όχι στην κατάψυξη. Να μην καταψυχθεί!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Οι εικόνες που παρουσιάζονται είναι καθαρά για επεξηγηματικούς και διαφημιστικούς σκοπούς. Η τελική εικόνα του προϊόντος ενδέχεται να αλλάξει.